bende 15 inde gittim yüksek riskli gebe olduğum için perinatolijiye sevk etti ama muayenesi çok iyi herşeye cevap veriyor ben çok memnun kaldım tavsiye ederim ama sanirim hafta durumunu yükselmiştler ve orda beklerken günlük muayene olacak hasta sayısını 42 olarak belirlediler ulaş çalıda iyiymiş onada randevu bakabilirsiniz