Pnar12016 Zeynepkf hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah canım hiç ağrı sızı olmadan mo suyun geldi öyle mi gidiyorsun ?
Eceslh Zeynepkf tam zamanında gelmiş üzülme sevin bence allah sağlıklı almayı nasp etsin .. ins benim gelmez o zamana 38+3 sezeryan tarihim demek erkende gelebilmesi yüksek 🙄
kayrayra Maşallah ya korkma cnm sağlıkla al bebeğini kucağına. Heyecan yapma her şey olacağına varır. Güzel hikayeni bekliyoruz💕
Yenibebekyeniheyecan Pnar12016 bendede 2 ci bebekte hiç ağrım sızım olmadan suyum geldi gittim hastaneye yatışımı yaptılar süni sancı verdiler doğumu beklettiler sadece bnm kizim uykucu çıktığı için 5 parmak açılmayla sezeryana alındım doğum zamanında uyudu minnoşum
Zeynepkf Pnar12016 canım akşam duşa girdim çıktım yataga uzandım birden altımda Bi ıslaklık hissettim ayaga kalkınca idrar yapıyormuş gibi gelmeye başladı
Pnar12016 Yenibebekyeniheyecan yaa çok merak ediyorum nasıl bir doğumum olcak 🙈heyecan korku telaş hepsi var acıkcası 😀
Yenibebekyeniheyecan Pnar12016 ilk bebeğimde ağriları saymazsak çok kolay doğumum oldu Allah sanada kolaylık versin ben maalesef 3 bebeğimi sezeryan olucam 3 ay var önümde ama şimdiden korku heyecan hepsi var
Zeynepkf Yenibebekyeniheyecan evet canım yaptım küçük bi prensesim oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Yenibebekyeniheyecan Zeynepkf çok şükür hamd olsun Allaha analı babalı büyüsün canım bende 2 prenses var tadını çıkar çok güzeller