karabc Benimde bu akşam 10. Haftaya geçiyor nasipse ama ben çok kusuyorum hala mide bulantısı tansiyon düşmesi var çok zorlanıyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏻🥰