Gamzekivanc canim ben korfeze gidiyodum ve burda bir yorum yani post gordum allah ondan binkere razi olsun devlet hastanesini yazmis ebeleri vs yorumlar yagmis yani posta cok iyi diye son iki uc oraya gittim ama dersin özeldekiler bile asla asla oyle olaamaz yani imkani yok asla oda cok iyi kapiyi kapat ses kimsenin duyamazsin ebem harika ve temizlikciler hepsi cok iyiydi doktoru 2kere gordum 5dk bile degil ustelik dustanda cikmadim ve dedigin gibi malzeme geliyo senin icin aciliyo o anlik hersey oluyo temizlikci ablalar ki cok cok iyiyler direk topluyolar soyle birsey var benim dikisler atildi lohusa bolumune alinicam alinmadan abla geliyo hemen tuvaletin icin yapmadanda asla yukari cikarilmiyo ve yukari ciktinda doktor ayri ilgileniyo sonra cocuk doktoru geziyo bebekleri anneleri bilgi veriyo vs inan ozelci bir insan olarak devletten heleki ataturk sehir hastenesi gibi biryer olamaz en iyisi asla para verme ozele gir duşa bak rahatina kisacasi