Melis89 Son 8 gün kaldı ve ben korku, heyecan , endişe bir de üstüne uykusuzluk yaşıyorum normal doğum istiyorum ama çokça korkuyorum 😬😬😬😬
elcinsadem Melis89 son 7 🙃 sezaryen doğum olacak zorunlu hala heyacan yok sadece kocaman merak var 🥰 sağlıkla gelsin sıpalar 🥰
Ankakusu35 Melis89 bende öyle ya nişan ya su😂😂ama bugün çok hareketli ve aşırı baskı hissediyorum hem makatımda hem vajinamda sanki gece bişiler olcak gibi:)
Razah Son 6 bende çok heyecanlıyım 🙈 karnım bazen çok aşırı sertleşiyor bir yere toplanıyor 2-3 dakikaya geçiyor ama sık olmaya başladı 🙆 bide rahmim böyle ezilmiş gibi ağrıyor sizde de öyle mi acaba
1cnr1hrm Melis89 son 6-7 ya da 8 🤭 Perşembe günü netleşecek hem mutluyum hem de cok korkuyorum, Sezaryen olacağım 😭 zaten baştan beri uyku sorunum var, şimdi uyku tamamen gitti 🥴
sumeyra00 Melis89 ay canım benim de son 6 çok heyecanlıyım ara ara sancılarım oluyor gelsin artık kavuşayım istiyorum uyuyamıyorum sıcak bi yandan
Razah Melis89 hayırlısıyla kucagimiza alalım inşallah yaaa 😍😍 sona yaklaşınca değişik bir heyecan sarıyor insanı