Herkes burada normal olsun diye can atıyor sen korkuyorum diyorsun. Canım bi kere bu haftada normal olacağını nasıl anlamış ki doktorun? 36-37. Haftanda çatı muayenen olacak bakalım açılman olacak mı ? Çatın ne alemde ??Unutma su akar yolunu bulur. Takılma böyle şeylere . Sonuçta bu bebek bir şekilde doğacak. Sağlıklı olmanıza odaklan derim ben . Sağlıcakla kal