Habibe02 Arkadaslar çatlaklar için hangı kremı kullanıyorsunuz veya ne kullnyrsunuz benm karnım catlamaya baslamıs. Ve cok kasınıyor
Zuhal14 Habibe02 hiç bir şey kullanmadın mı ben 3. Ay dan itibaren bioil kullandım kullanmaya da devam ediyorum 7. Ay da yım çok şükür bişey yok
ZEHRASEYMA Habibe02 ben hicbir sey kullanmiyorum sadece gunluk 3 lt su iciyorum 30 haftaligim ve hic catlagim yok
Zuhal14 Habibe02 geç kalmışsın biraz ama olsun yine de başla derim bioil bildiğim kadarıyla çatlakları da onarıyor bi içeriğini okursun