Boncugummmm benim iki gebelik olmadı ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı.bu ikinci gebeliğim.Koruda kürtaj oldum etlikte bi kaç test yapıldı herhangi bir sorun yok hacettepede Gürkan hocada bi kaç tahlil test yaptı ve bir hap verdi ilk ay değil ikinci ay kullandım şükür sonuç olumlu oldu.👍☺️ Darısı başınıza inşallah.