Gulengozlerrr 37+3 sag kaşığımda inanılmaz baskı ve agrı var yürüyemiyorum bille en son doktora kanala girmiş demişti
Gulengozlerrr Ayseannesi sağ kaşığımda inanılmaz bir baskı ve agrı var doğum belirtisimi acaba DİE merak ediyorum magnezyum kullanmama rağmen geçmeyen bir agrı