Ebruaybars ☺️☺️Aynı durumu yaşamıştım şöyle anlatayım. Ne nişan ne su Ne sancı hiçbir şey yoktu benim de 41 e kadar bekleriz dedi bebek de kilolu 3900 diyordu kilosuna sezaryene alalım suni verme taraftarı değilim ilk gebeliğin zorlanırsın dedi ben de diyorum yaparım ben ya niye yapamayım normal doğum istiyorum dedim ☺️☺️Cumartesine sezaryen günü verdi kendisi fikir değiştirirsem diye ben doktorumu değiştirdim düşün 😂😬sonra o doktor suni verelim demişti o da 41 e kadar bekleyelim dedi tamam dedim normal doğum yaptıracaktı 😬tam 41 artı 0 da benim hem sancım vardı hem nişan geldi evde azıcık çektim gittik hastaneye açılmam 4 cm☺️Hadi doğuruyorsun dedi yatış yapıldı ama o sancılar varya ben dayanamadım inletiyorum heryeri. Suni ile sancımı destekliyor bu arada.. suyumu patlattı ebe sancılar daha da şiddetlendi açılma 5,5 cm epidural yapın bana dedim yaptılar ama tutmadı ben de ..%20 lik bir dilimde tutmuyormuş ben o dilimin içerisindeyim biraz direndim sancılara ama benlik değilmiş hiç☺️Kendimi güçlü zannederdim bu kez yalvarıyorum sezaryene alın beni diye çünkü açılmam da ilerlemedi doğurmadım yani 😂😂sonuç spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım kavuştum oğluma , hayırlısını dile bebek nasıl isterse öyle geliyor 🥰