Burcinagiir canım benim neden kötüyü çekiyorsun ki kendine çok şükür riskli kısmı geçmişsin hareketleri de hissetmeye başlamış olman gerek neden böyle kötü düşünüp stres yaratıyorsun ki sık sık bebeğine konuş karnını okşa kendine vesvese verme. Kalbini karartma ne kadar güzel geçirirsen o kadar iyi. Ne kadar zorluk yaşadım anlatsam bitmez kızımda bir kere demedim kızıma bşy olacak diye diyene de yapıştırdım cvbı öyle güçlüler ki sana tutunmuş bir kere sımsıkı tutun sende bebeğine.