Kızlar bebeğimin hareketlerini 14. Haftadan beri hissediyorum şuan 19. Haftadayım ve öyle çok hissediyorum ki bildiğin tekmeliyor dönüyor bu ne kadar normal bu haftalar da cinsiyetimiz erkek 🙂 bebeğimi hissetmek çok güzel birşey rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah