Kızlara herkese hayırlı geceler. İkinci bebeğime hamileyim. 8+0da Dr a gittiğimde kalp atışını göremedi duyamadı. Sonrasında düşük tehlikesiyle detaylı ya gönderdi. O da hem haftasını küçük gördü hem de hafif var gibi ama duyulmuyor dedi. İlk çocuğumfa 5.5-6 haftalıkken duymuştuk.ayrıca ailevi müthiş problemler sıkıntılar var hep mutsuzum, ağlıyorum. Bi de üstüne bu eklendi. Aynı durumda olanlar varsa nasıl sonuçlandı yazar mısınız? Tüm sonuçlara açığım. Üzülmem merak etmeyin.