Pericevik1 Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacaktı. 22+3 hamileyim bugün göğsümden açık renkte yapışkan bir sıvı geldi normal mı bu sizce ya da aranızda böyle bir şeyi yaşayan var mı ?
MiniKaya Pericevik1 21 de gelmişti benimde canım bikere oldu gögsün biyere çarptıysa yada iç çamaşırın fln darsa ondan kaynaklı olabiliyor bazende sebepsiz geliyor ama gögsünü sakın süt geliyor diye sıkma erken doğumu tetikliyormuş
Mmmerve123 Pericevik1 o süt kendiliğinden geliyor kolastromdu sanırım adı bebek için çok faydalı sıktıkça gelir ama sakın sıkma canım. Bbebeğe sakla kendiliğinden gelmesi önemli değilde sıktıkca rahim kasları yumuşuyor doğum erken olur diye yazıyordu bu uygulamada geçen hafta okumuştum
Reyyhan Pericevik1 benim de geldi canim ilk hamileligim de 20. Haftalar da geldi nerdeyse doğuma kadar ara ara devam etti bu gogusunun hazırlığı sut kanalları açılıyor 2. Ye hamileyim 17. Haftam da bir kere geldi ben bekliyordum gelmesini yani
ipek_aras25 Benimde erkenden geldi canım ama bi kaç damla şeklinde eğer çok geliyorsa doktoruna sor ama bi kaç damla halindeyse korkulacak bişey yok ara ara geliyor çünkü ☺️
Kmslmsl Benimde geliyo sarı sarı bişey göğsünü sakın sıkma dediler bana doktor randavumda sorucam bakalım doktorum ne dicek