Gzduru 20 li haftalarda olsan belki endişe edebilirsin ama doğum zamanı gelmiş zaten boşuna kasma kendini. Bizimde gerilik var. Hatta en son doktor kilosunu öncekinden daha az ölçtü hiçte dert etmedi. Günü gelmiş bı bebek ve 2,5 kilonun üstünde bizim için önemli olan o dedi. İçini ferah tut az kalmış zaten doğuma