Dilaa25 Hamilelik boyunca sürekli yatıp uzanmanın bi sorunu olurmu acaba mesela tv karsısında uzanmak gibi
ecembugra53 Dilaa25 doktorumun söylediğini harakete etmekte fayda var sürekli yatma canım arada evde kalk gez senşn acından daha iyi olır
DilanDag Dilaa25 sürekli uzanmak kötü mü iyi mi bilmem ama ben çoğu zaman dinlenmek için uzanıyorum gün içerisinde işlerimi hal ediyorum yavaş yavaş belim ağrıdıgi kasılmam olduğu zaman kendime mola verip dinlemiyorum ½ saat kadar sonra yine devam ediyorum
Imfromlastnight 36 hafta bitiyor. Sadece hamileliğimin 1,5 ayı işe gittim.eşim anlayışlı olduğu için kendimi yormadım Kalan bütün zamanda dediğiniz gibi uzandım☺️ Miiss gibi geçti hamilelik
Dilaa25 ecembugra53 dolanıyorum işimi yapıyorumda ama tv karsısa gelince oturma istegim ypk hemem uzanırım
ecembugra53 Dilaa25 uzan onda sofun yok cnm 😊 nasıl rahat ediyorsun bol su iç hareket et Doğuma kadar canım
asiltosumm35 Dilaa25 bi rahatsizligin mi var canim yani tedbir amacli mi yatiyorsun devamli. Benim arkadasimin cok riskliydi ve yatmak zorundaydi mecburen yatti. Ama doktorlar sorun yoksa tabiki hareketi en azindan gunde 40-50 dk yuruyusu oneriyor