Merve1656 Merhabalar, ilk gebelikte doğum daha erken oluyor diye bi söz duydum bi kaç kişiden erkenden kasitlari 40. Haftaları bulmuyormus fazla bekletmiyormus yani bebek😂🙈 aklım takıldı soriyim dedim öyle mi gerçekten?
ecembugra53 Merve1656 canım her bebeğin gelişi farklıdır doğum vakti amel defterine yazılıdır hiç alaka Yok 😊
witharzu Merve1656 ilk gebeliğim ve 39+4 olduk, bekliyoruz 😬 her gebelik her bebek farklıdır, açıkçası ben hiç duymadım ilk gebelikte erken gelir diye 🧐
Merve1656 witharzu herkes bişey söylüyor işte ya bende merak ettim açıkçası yani o yüzden sormak istedim