afrasil evet malesef 15 günde bir adet oluyorum hep böyleydi normalmiş , ben bir yazıda her gün aynı saatte yapın diye okudum sadece sabah yapmayı deneyeceğim bir de teşekkürler , bir de yumurtalıklarım (amh) düşük çıkmıştı baya onla ilgili de olabilir negatif olması ama dediklerinizi yapacağım sağolun