lalekosekrdg canım benimde çikolata kistim var 5 cm ameliyatla alınması gerekiyordu ama yumurtalık rezervim çok düşük diye doktorlar önermedi kendin hamile kalamazsın dediler 2 yıl çok uğraştım tüp bebeğe başlayacaktım ilaçlarımı vs. Herşeyimi almıştım hatta sonra süt ve maydonoz buharını denedim belime yakı yapıştırdım bi sonraki ay çok şükür kendiliğinden hamile kaldım. Herkeste böyle olacak diye birşey yok kimisi hamile olduktan sonra çikolata kistini fark ediyor . Herşey Allahtan o ol dedikten sonra kist mist bahane yani Rabbim en kısa zamanda sana ve isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin amin 🙏