hulya1406 virüsten dolayı devlete gitmeye korkuyorum devlet aşırı kalabalık ve işini hemen bitiremiyor sun saatlerce bekletiyorlar o kalabalıkta . Bende özele gittim kan testi yaptı negatif çıktı ama yine de iğne yazdı vücudun bağışıklık kazansın dedi. Sonra bir yeri aradı elimizde iğne kaldı mı diye demekki kalmamış reçeteye yazıp verdi bana eczaneye gittim dedi 700 TL ama teşhis protokol yazıp mühür atarsa 149 a alırsın dedi. Ben bunu bilmiyordum hadi doktor da mı bilmiyor mağdur ediyor bizi ilaçlari etiket fiyatına almakla baş mı gelinir. Mide yanması şurubu ve kan ilacını mecbur aldım etiket fiyatına verdiler özel yazınca 50 TL tuttu . Dedi eczacı teşhis protokol yazıp mühür atsaydi 50 TL yerine 10 TL ödeyecektin. Aklında bulunsun doktor reçete yazdığında rica et teşhis yazıp mühür bassın. Yazık Parana dedi