Kubraz Merhaba güzel anneler 21.haftamızdayız dün tetanoz aşısı oldum ve bugün itibariyle halsizlik baş ağrısı sanki grip başlangıcı gibi hissediyorum, aşıyı yaptırıp benim gibi hissedenler oldu mu acaba ??
Tomriskatun Kubraz 9 gibi aşı olmuştum öğlen 2 3 gibi kasılmalarım başladı. Diş çıkaran bebek huysuzluğu vardı tıpkı Bahsettiğiniz gibi. Yaz ortası battaniye altında uyumadım durdum inanılmaz huysuzdum. 2. Dozdada aynı şeyler oldu.
9ay10gun Kubraz bugün 2 de ilk dozu vurundjm bende bi yan etki oluşmadı hatta çok yazı okumuştum ağrıyor kolunu bile kaldıramıyorsun fln diye hic bi ağrı sızı olmadı
asiltosumm35 Kubraz canim bende grip gibi olmadi ama asiri bir agri oldu boynumda ve kolumda. Sonraki 3 gun kolumu kaldiramadim resmen. Hemsire vururken soylemisti ama korkma yan etkisi bu diye
Kubraz 9ay10gun ilk gün benimde hiç bir etkisi olmamıştı 2.güne çıktı kol ağrım ve bu şikayetlerim malesef😟
Alevvk İlk dozunda 2 gün kadar kolumda ağrı oldu. 2. Dozu olduğumda kolum ağrımadı ama ateşim inanılmaz çıktı. 2 kere serum yedim acilde. Doktor tetenozun ateşine yapacak birşey yok bol sıvı tüketmelisin dedi. Bol su için ateş yapmaması için.