Lamia65 hemen yazmıyorlar ben de lökosit cıkıyor idrarda üreme olmayınc gereksiz antibiyorik kullanmayalım diye hemen yazmıyor. Endişelenmeyin. Doktorunuza danışın. Her lökosit oldugunda yazılmıyor mesela benim durumumda. Hamileligim basından ber sürekli cıkıyor. Bir kere antibiyotik kullandım nafile. Artık doktorum yazmıyor