Damalakko bana 2 tetanoz bebek gelmeden yapılması zorunlu; kalan 3ü ise bebek doğduktan sonra fakat isteğe bağlı dedi hemşire. Hatta kalan 3ü de yaptırırsan ömür boyu tetanozdan korunuyorsun dedi. İlk iğneden sonra yeminler ettim asla asla diğer dozları yaptırmam diye, ama 2.si pek ağrımayınca düşünmeye başladım yaptırsam mı acaba diye😊