Ronyaseda yani doktorlardan iyi bilemeyiz tabi ama olması gerekiyor çünkü bazı doktorlar hiç yapmayıp doğum anında karar veriyor bence çok yanlış normal doğum esnasında normal doğuma uygun olmayıp Allah korusun bebiş açısından sıkıntı olabiliyor muhtemelen 38 den sonra yapar ya da siz yapmasını isteyin 🙏