kızlar yardımınıza çok ihtiyacım var ben gebeliği adetin ilk günü olarak biliyordum 7.hafta diye hesaplıyordm bu gün hastaneye gittiğim de 5. Haftada olduğumu söyledi keseyi gördük ama yalnız içerisinde hiç bir şey gormedik normal mi bilmiyorum şimdilik bi şey diyemeyiz dedi doktor bu süreçleri atlatan varsa yardımcı olabilir mi ?😔