Nida_Y 1 hafta önce oğlumuz olacağını öğrendik. İsim arıyordum bir anda içimden geldi Alp dedim eşim ikinci isim Arslan olsun dedi kırmadım. Alp Arslan oluyor kısmetse. Artık darısı isim arayanların başına 😂❤️🥰
Snszasla Nida_Y çok tatlı bi isim adıyla sağlıkla yaşasın inşallah 🤲🏻🐣 bende oğluma isim arıyorum yaa ama yok yani bulamadım bi türlü nasıl olacak bu iş valla kaldım arada 😒 Kaan dedim cıks dedik yiğit dedim ona da cıks dedik ne koyacağım yavrumun adını merak ediyorum valla 🤷♀️
Gumball Nida_Y türklere anadolu yu yurt yapan büyük komutan alp arslanın adını veriyor olmanız muhteşem. Uzun ömürlü, vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun. Allah sağlıkla ve huzurla büyütmeyi nasip etsin ❤