Bende geçirdim hamilelere o verdikleri ilacı vermiyorlar ki hoş zaten sıtma ilacı 🤷🏻♀️ Ben serum taktırdım çok rahatlattı iyi geldi. Sonra beslenme ve temizliğime dikkat ettim boğazımı burnumu ssıksık çalkaladım. Elma sirkesinden çok faydalandım sulandırıp içtim falan. Geçti şükür kolaylıkla. Hamileler kimden duyduysam kolay geçiriyor Allah ın hikmeti işte. Geçmiş olsun