Merhaba.. Benim 24-25-26 Ağustos yumurtlama günlerimdi 3 gün yumurtlama görüp 27 Ağustosta çatlama olmuştu o günleri değerlendirdik.. bi kaç gündür karnımda adet sancısı gibi ani sancı oluyor göğüslerimde hassaslaştı ve çok sık idrara çıkıyorum bugün test yaptım ama negatifti acaba test için acele mi ediyorum idrarda belli olmuyorsa kanda belli olur mu varsa çok stresli her an adet olcak gibiyim ama adet olamıyorum 🤦🏼♀️ Böyle bir durum yaşayan var mı acaba..