Hep 37. Haftada doguracagima dair bi his vardı icimde ve galiba doguruyorum. Bu sabah cok cok az bir pembe leke gelmesi üzerine sıcak duşa girdim. Agrım sancım yoktu aksam 18.00 civarı hafiften kasıklarımda agrı basladı ama düzenli degildi. İlk gebeligim oldugundan bide acı eşiğim yüksek oldugundan anlamam diye korkuyordum hep nolur ne olmaz diye bi görüneyim doktora dedim acile gittim. 1 cm açıklık ve nst de sancılarım çıktı doktor ister yatıraym ister evde cek sancılarını dedi ve ben eve gelmek istedim. Eve geldim lavoboya gider gitmez peçete baya bi kan geldi. Tekrar hastaneyi aradım doktorla görüştüm 24 saat icinde dogum gerceklesebilir dedi. Galiba alttan muayene olunca rahim ucundaki mukustan kalanlar gelmeye baslamış. Simdi az az ağrılarm oluyor evdeyim bekliyoruz dua edin. Biraz korkular da var icimde tabi bakalm neler olucak 😣