Sedakerem Merhaba ben Çift rahim miyim erken doğum riskim var şuanda 22 +2 haftalık gebeyim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum sureci bebeğin erken doğum olacağını doktor söylermi yani ne zaman doğum gerçekleşeceğini tedirginim böyle sorun yaşayan varmı 😔
Deryamom Sedakerem kesin erken doğum olucak diye bir şey yok canım benim de öyle 28+3üm bir kere sancılandım bir gece hastane de kaldım onun dışında bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar sancılarını kasılmalarını takip edip doktorunu bilgilendirmen gerekiyor ona gore yönlendirir seni