cgla29ony S.a kızlar 11.haftalik gebeyim lakin bugün vajinamda ağrı ve batma hissi var normalmi bu durum
annevehamile11 cgla29ony merhaba canım bende 1 kaç gün önce aynı soruyu sordum doktoruma. 15 haftalığız. Gün içerisinde çok fazla ayakta kalmak, karın bölgesine doğrudan klima vs gelmesi tetikleyebilirmiş. Bol su tüketmemi önerdi.
Gtrst cgla29ony bende de 2 gün önce oldu bebeğe bir şey oluyor sandım korkudan oturdum ağladım. Doktora henüz soramadım ctesi gidicem. Ama doğum yapmış arkadaşlarım normal dedi. Rahim büyüdüğü için oluyor dediler.
cgla29ony annevehamile11 evet canim aslında bugün biraz fazla ayakta kaldım dediğin gibi tetikleyen bu ozaman çok saolun kızlar verdiğiniz bilgiler için 🤲
yesim1610 Bende 25 haftalik hamileyim. Ben de de oluyor doktor baskıdan dolayı normal olduğunu söyledi. Ama ben klimaya fazla maruz kaldırımda olduğunu farkettim.