Merhaba sizden başına gelenlerin tavsiye vermesini istiyorum canim. Bu gün sağlık ocağından kan sonuclarima göre aşırı kan dusuklugu ve troidden dolayı ilerde sıkıntı yasayacagimi 40 yaşlara gelmeden şeker hastası olabilcegimi ve doğumda hemoglabin koması yani kan dusuklugu olma ihtimali ve şekerli su verilmesi gerektiğini soyledi. Bende hemen kadın doğum doktoruma gittim troid için bir ilaç başladı 30 2 ve bebeğim 1400 şu an 1 hafta geride gibi dedi sizce korkulacak birşey mi beslenmeyle alakaliymis kahvaltıyı atliyordum hep ve daha çok meyve sebze ağırlıklı beslenmek gerekiyor birde protein bebeğime birşey olmaz dimi