Arkadaşlar mrb☺️ Bugün 11 de girdiğim ameliyathanede 11.10 gece bebeğimin ağlama sesini duydum 🙈 anlatayım hemen lavman yapılmadı Ameliyat öncesi sadece serum takıldı . Ameliyathaneye girdiğim zaman bacaklarım tir tir titriyordu heyecan ve korku vardı 😊 spinal anestezi verildi çok ufak bir iğne kesinlikle acısız belden asagi uyusturulcak arkadaşlar hiç korkmayın . İgneden sonra bacaklarımda sıcaklık hissettim . Sondayı uyuştuktan sonra taktılar .Doktorun uyguladığı Hareketleri hissettim ama acı yoktu :) Dikişlerim de kısa sürede dikildi sanırım ortalama 35 dakika falan kaldım içerde sonra odaya aldılar . Çıktıktan 2 saat sonra bacaklarimdaki uyuşma geçti ve agriyi hissetmeye başladım ama size şu kadarını söyleyeyim asla ama asla abartılacak dayanılmayacak bir agri degil adet sancısı gibi başlıyor yavaş yavaş hissediyorsunuz agriyi. zaten hemşireler agri kesici veriyor onlar iyi geliyor . Daha sonra 2 hemşire yardımıyla yürütüldüm ilk yürüme zorlayıcı oldu ama yapılamayacak şey degil kesinlikle :) Zaten hemşireler kolunuzdan tutup bayağı destek veriyor . Bu arada sezaryen sonrası karnıma hemşire bastırdı alttan kanamaya baktı 1 defa uygulandı bu işlem ama şunu da söyleyim ben burda okuduğum zaman çok korkmuştum o islemden ama korkulacak hiçbir şey yok zaten dikiş yerine degil biraz daha üstüne en fazla 3 saniye kadar bastırdı . Çok şükür benim umduğumdan güzel geçti dogumum. Bas agrisida yaşamadım nescafe çikolata tükettim bol su içiyorum . Sütüm bir kaç damla geliyor yetmediği için mama vermek zorunda kaldım bebeğime .. su annda hastanedeyim yanımda uyuyor . Allah herkese kolay dogum nasip etsin inşallah . Ve arkadaşlar bende üşüme olmadı yanı çorap falan da giymedim üzerimde ince bir pike var hepsi bu . Bebeğim kakasini yaptı bende gazimi bekliyorum 😄 sormak istediğiniz şeyler olursa cevaplarım 😘