MehmetSultanAslan 13 haftalik gebeyim ve aksama dogru asiri mide bulantim ve kusmam oluyo ne yapmam lazim ne yemem lazim bulanti hapi kullandim ama hic bi degisiklik olmadi cok kotuyum agliyorum resmen bulantidan lutfen yardim edinnnn. 😢
Melisct94 Miğden bulandımı direk yat derin derin nefes al biraz zaman sonra yavas yavas kalk yürü benim hep geçiyor böyle yaptıkça canım belki sendede işe yarar. 🤗
MehmetSultanAslan Melisct94 Kızlar ne yaptıysam gecmedi akşamları yemek yememeyi düşünüyorum artik kusmamak icin çünkü cikarttikca karinkeniklerim agryo
Mutlulugum Canım geçmiş olsun! Bende de çok agır bulantılar vardı, dayanamayacak hale geliyordum. 12+3 ve bende bitti, ara ara bi gelip gidiyor. Kişiden kişiye değişir elbet sende de gecer insallah. Hapta kullandıysan başka önerebilecegim bir şey yok..😩🙏🏽🙏🏽
Seyma_ MehmetSultanAslan doktora gittiniz mi bende aynıydım bir yandan aglıyordum idrar yolu enfeksiyonundan cktı insallah degildir ama bulantı dısında agır kusma ondan olablr
Melisct94 MehmetSultanAslan Doktoruna sor canım olmazsa zararlı olmasın bebişe belki serum falan verir yatırır hastaneye