gozdesh az önce göğsümün içinde sertlik hissettim sıktığımda sarı süt geldi. Erken mi veya normal mi bu durum?
Blablahdhd gozdesh ben 27.haftadayım bendende geldi kuzum normalmiş.hatta bazıları sütlü olacağımı bile söyledi cok mutlu oldum hatta.inşallah sütüm olur
gozdesh Blablahdhd şaşırdık eşimle baya gülüp duruyoruz anne oldun artık diyo. ilk defa bu kadar anne hissettim kendimi 🥰
gozdesh omer20 canım öyle düşünme bende de hiç bişey yoktu göğsümde sertlik hissettim korktum ilk önce sonra süt bezesi mi acaba diye sıkınca süt geldi ama güçlü sıktım.
Tuanazra omer20 3. Geniyim ve hiç hamileyken gelmedi. Doğunca küçücük görüşlerimden öyle çok süt geliyordu ki buzluğa atıyordum. Inşallah bu bebekte de öyle olur ve sizin de öyle olur insallah
Mirayse1 gozdesh canım 36 haftalık olduğumda doktor benm göğsümü sıkmıstı erken doğum olursa filan die sarı bişi gelmişti doktorum cok mutlu olmustu sütün inmiş emzirirsn hemen demişti telas yapma yani iyi birşey