2020ARALIK evet bende 6 da oldum ilk sonra 12 de oldum sonra 22 de tekrar aşı oldum kanamam olduğu için , 28 ci haftada kanda bir test yaptı doktorum yani kanda bebeğin antikorları dolaştığı için aşıya gerek varmı diye baktılar bende negatif çıktı 28 de yapılmadı