Ebru-isil symslmz aldım ama hiç kullanmadım ucu büyük zaten burun mukozasını bozuyor diyorlar burun aspiratörü için.Onun yerine serum fizyolojik kullanıyorum akıp gidiyor ya da bebek hapşırınca çıkıyor ondan gerek duymadım hiç