Kakulimmm hiç üzme kendini kimin ne dediğine kulak asma bebeğin sağlıklıysa hiç gerisini düşünme ben sana kendimi örnek vereyim annem hep söyler 6.5 aylık doğmuşum zaten annem düzenli adet olmuş beni 5.5 aylıkken öğrenmiş hamile olduğunu karın ağrısı şikayetiyle gidince öğrenmiş ve annem 1 kilo bile değildin doğduğunda dedi küvöze de koymamışlar köydeymiş o esnada ve gelen geçen anneme uğraşma bu kızla ölür zaten diyormuş ve annem ben sabahlara kadar ağlardım dedi 1 yaşındayken 7-8 aylık bebek gibiydin diyor ama bak çok şükür üzme kendini bebeğin sağlıklıysa herkes hep bişeyler söylüyor zaten kulak asma