Bunu sadece dertleşmek için anlatıyorum. Bebeğim 1000 gram doğdu:( suan 4500 oldu. 4 aylik. Evet biliyorum milletin doğan bebeği bu kiloda ama bu benim umrumda degil. Cunku yavrum saglikli olsun tek istedigim bu. Ama bazilari benim cok sinirimi bozuyor. Ay ne kadar da minik su bu. Sizene. Benim gozumun yasi kurumari. Sutum kesildi aglamaktan. Simdi sadece saglikli olsun istiyorum. En ufak hareketi kafama takılıyor. Ama bir de bu dengesiz insanlari dinlemek zorunda kalinca cok üzülüyorum hem de cok…