Merveee6 ben çektirdim canım hem devlete hem özele gidiyordum ben devlet film istedi çektirdim sonra bekledik olur diye olmadı tüp bebek merkezine başvurdul eşim ve bende hiç sorun çıkmadı fakat sonradan gittiğim tüp bebek merkezi teknik olarak çekilen filmi beğenmedi tekrar çektirdim birinde başka diğerinde başka çıktı bazen bu gibi durumlar olabiliyor istemesi normal canım