Asoooo13 hmmm anladım 😊 ben de yumurtlama takibi yaptım, ama ona bağlı kalmamaya çalıştık. Zaten eşime söylemedim şu gün pik oldu falan diye, psikolojik olarak etkilenmemesi için.
Mutlaka duymuşsunuzdur, tutacak oldu mu pikten önce, sonra, hiç farketmiyor tutuyor. Pik gördüğünüzden itibaren zaten yumurtanız birkaç gün içinde çatlayacak denektir, piki gördükten sonra daha sık olacak şekilde değerlendirebilirsiniz.
hayırlısı ile güzel sonuçlar almanızı dilerim.