Merhaba, 41. Haftadayım ara ara sancılarım oluyor ama henüz açıklık oluşmamış be doğum başlamadı böyle giderse 41. Haftayı doldurunca suni sancı vereceğiz dediler. Suni sancı beni daha çok korkutuyor. Bu konuda bilgili arkadaşlar paylaşırsa Sevinirim.