karanim24 Kızlar eşim 0rh- ben Arh+ Kan uyuşmazlığımız var mı? Uyuşmazlık olması için kadının mı negatif olması gerekiyor acaba bu arada 7 haftalık gebeyim sıkıntı olur mu
ftmm38 karanim24 bende a negatifim eşim a pozitif kadının negatif olması durumunda kan uyuşmazlığı oluyor bizde de var 6 haftalık hamileyim doktorum kanama olmadığı sürece sıkıntı olmadığını söyledi
bebegim_28 karanim24 ben negatifim eşim pozitif annenenin negatif olması lazım diye biliyorum yanlış bilgi vermeyeyim. Ama ben ilk doktora gittiğimde kan gurubumu sordum eşiminkini sordu uyuşmazlık var dedi