BMehtap Çamlıca erdem hastanesine gidipte memnun kaldığınız doktor var mı? Bu hafta kesin gitmem gerekiyor.
Mlktrgt BMehtap Tülay Kaya’ya giden çok tanıdığım var hepsi memnundu. Bende 1 kere gittim gayet güzel bilgilendiriyordu..
Ozgebyr BMehtap ben gitmedim ama arkadaşım orda doğum yaptı doktorunun ismi asuman sevük memnundu normal doğum yaptı