37+3 de suyum geldi ve normal doğumla 12 saatte göğsüme koydular bebisi.
Sonra ağlamadı 😞
solunum sıkıntısı var dediler sarılamadan aldılar
kokusunu içime çekemeden .. küveze aldılar 1 hafta kalacakmış
sütüm de gelmiyor 5-6 damla sarı birşey geldi.
onu da hemen şırıngaya çekip götürdüm oğlusuma.
inşallah sağlıklı bir şekilde çıkar doktor en az 1 hafta dedi
ciğerlede su varmış
siz de böyle bir durum yaşadınız mı anneler 😞