Selinyilmazz hep öyle devam ederse doktora söyle mutlaka benim 4 ayıma kadar hiç geçmedi hep çok şiddetliydi en son peşpeşe 6 7 kere olunca bayılacak gibi oldum doktora gittik prilam dr diye Bi ilaç verdi onun sayesinde yiyebiliyorum diyebilirim hala bırakmaya kalktığımda aynısı oluyo sadece sabah bulantım olsa ama yok geceye kadar durmuyo çok zor ya