neslihan0558 Dünden beri kasık ağrım doktoruma sordum bebek büyüyor normal dedi ama ben endişeleniyorum
Fulllyaaaa neslihan0558 neslihan0558 bende 14+2 haftalık hamileyim benimde kasılmalarım oluyo kasıklarım ağrıyor birde bacak ağrım da oluyor benim doktorumda normal dedi rahim şuanda olduğundan 25 kat büyüyomuş her geçen gün büyür dedi ve kendine yer açar dedi bi kemik arasında olduğu için itermiş doğalmış yani kanama olmasın yeter dedi bol bol dinlen bacak arana küçük yastık koy rahatlarsın ☺️
Esoo0698 neslihan0558 Bende aynıyım canım 14 haftadan beri ağrım var 15+2 olduk hala aynı ama sorun yaşamıyorum bebek ve rahim büyüyor normal yani 🥰
threestar neslihan0558 evet normal, 14. haftadan itibaren magnezyum kullanmaya başlattı beni doktorum magnezyum iyi gelir dedi