İyi akşamlar 😊 33 haftalık oldum ve resmen birden ağırlaştım şikayetlerim baya arttı özellikle bugün baş ağrım yok fakat kulaklarımda uğultu ve değişik bi basınç hissi var beni çok yoruyor ve çarpıntım var nefes darlığı da yapıyor dün gece uykudan boğalacakmış gibi korkarak uyandım.Bu şikayetleri yaşayan var mı aranızda 🥺 bu arada sabahtan beri tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor