burcumelis bugün ben de onu düşündüm acaba çiftli mi alsaydım diye ama kullanabilirmiydim sanmıyorum😬😬çünkü elimle tutuyorum biberonu diğer türlü iki elimi de kullanmak zorunda kalırdım insan sıkılır en azından telefonla uğraşıyorum sağım yaparken☺️☺️ Birini sağarken diğeri akmıyor benim 17 gün oldu doğum yapalı belki yeni diye öyledir ama dolup taşmıyor sütüm bebeğe yetiyor şükür ☺️☺️Yine alsam tekli alırdım 👌