Bernazumra Merhaba kızlar Ben 27 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı bebebegim 1 kilo 190 gr benimle aynı haftada olanlar sizin kaç acaba ? Aklıma takıldı iyi mi yoksa zayıf mı bebeğim ?
Elffk Bernazumra bende bugün 27yim ama daha gitmedim doktora . 24ken 800 demişti. Heralde 1kg olmuştur dimi 😅
Bernazumra Bhrrr sağlığı yerinde olsun annesi 😍 rabbim kucağımıza almayı nasip eder inşallah sağlıklı bi şekilde 🤗
Zeykem Bernazumra daha ne olsun maşallah darısı basımıza bende 23 üm cok merak edıyorum ne kadar oldu acaba🤩
Bernazumra Zeykem 22 + 4 te gitmistim canim 589 gr demişti doktorum . Bebişler büyüdükçe kilosu çok merak ediliyo . ahh biz anneler 🤗🤗
ozgeilhan Dün gittim yani 27+5’te, 1130 gr dedi ben de dünden beri acaba zayıf mı diye düşünüyorum doktor normal dedi ama ne bileyim insan yetinemiyor sanki 🙈😅
LivaLiva Bende şimdi doktordan geldim 23 haftalık hamileyim 594 gr dedi ve doktor çok iyi bi sıkıntı yok dedi bana az gibi geldi sizi duyunca 🤭🤰👼🏻
Bernazumra LivaLiva Bende 22 haftalıkken gitmiştim en son 1 kilo olmuş mudur acaba diye dusunuyodum geçmiş bile . Sende 27. Haftana geldin mi aynı kiloyu görürsün annesi miniğinin inşallah 🤗
Melekcansu Bernazumra evet önde dedi .ilk başta iyi bişey gibi algıladım sevindim ama bilmiyorum hala iyi mi kötü mü 🙂